Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، گرامیداشت شهید آبروی محله ، شهید صفر علی اقبالی با حضور مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای روستای خیرآباد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جماعت روستای خیرآباد ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر از حضور بسیار زیبای دشمن شکن امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: صفرعلی جز شهدای مظلوم و نوجوان دفاع مقدس بود و تنها پسر ذکور خانواده ‌و با عشق به قرآن و اسلام خانواده را ترک و به جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اگر لحظه ای شک کنیم که شهدا مرده اند نشانه ی جهل ما است زیرا که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.‌

موسوی بیان کرد: شهدا گواه بر اعمال ما هستند و در روز قیامت شهادت می دهند .

امام جماعت خیرآباد در پایان گفت: اگر روزی یاد و خاطره شهدا از پیکره ی دین اسلام پایین کشیده شود آبرویی برای اسلام باقی نمی ماند.

محمد رئیسی از همرزمان و هم محله ای های صفرعلی  تاریخ  تولد این شهید بزرگوار را سال 1345 و تاریخ  شهادت  وی را  7 اسفند 1362 درعملیات خیبر در شمریه اهواز اعلام کرد و گفت  با اینکه این محصل با ذوق  و علاقه به فن را از رفتن به جنگ نهی میکردند ولی بر خلاف گفته برخی  وی  به جبهه رفت و به درجه رفیع شهادت  نائل گردید.

 گفتنی است: اجرای گروه  رزم نوازان  سپاه صاحب الزمان  با نواختن سرود جمهوری اسلامی و اجرای گروه سرود صابرین ، قرائت وصیت نامه  توسط خواهر زاده شهید، خاطره گویی همرزمان و تجلیل از خانواده شهید دیگر برنامه های شهید آبروی محله  روستای خیرآباد بود.

لازم به ذکر است: شهید مجرد بوده و طبق وصیت نامه به دستور امام که گفته بود اگر کشوری به کشور ما حمله کند وظیفه هر مسلمانی می باشد که باید دفاع کند به جبهه های حق علیه باطل شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود