Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - تيم تيراندازي با کمان ايران براي نخستين بار در ماده ريکرو مسابقات قهرماني جوانان جهان آمريکا به ديدار نهايي راه يافت.

به گزارش يکشنبه ايرنا به نقل از فدراسيون تيراندازي با کمان، در ادامه مسابقات جهاني داخل سالن رده سني جوانان که در کشور آمريکا در جريان است، تيم ايران پس از شکست لهستان با امتياز 5 بر 3 به ديدار نيمه نهايي راه يافت تا در اين مرحله مقابل روسيه قرارگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملي پوشان جوان ايران در ديدار مرحله نيمه نهايي با امتياز 4 بر 4 مقابل روسيه به تساوي دست يافتند تا در تير طلائي موفق به کسب پيروزي شوند و به ديدار نهايي ماده ريکرو راه يابند.
تيم تيراندازي با کمان ايران که با ترکيب سيد ابوالفضل حسيني، کيان مرادي و رضا شباني در اين مسابقات حضور يافته است، امشب براي کسب مدال طلا مقابل اوکراين قرار مي گيرد.
مسابقات تيراندازي با کمان قهرماني جوانان جهان که از پنجشنبه 26 بهمن ماه در يانکتون آمريکا آغاز شده است، امروز با فينال رشته ريکرو در بخش انفرادي و تيمي پايان خواهد يافت.
تيم ايران با ترکيب اسماعيل عبادي، امير کاظم پور، نيما محبوبي، صادق اشرفي، اميد ابراهيمي، ارمين اخگري، رضا شباني، کيان مرادي و سيد ابوالفضل حسيني در اين مسابقات شرکت کرده است.
شبد**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان