Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@04:09:07 GMT

تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فسا

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۶۸۶۷

تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فسا

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان فسا با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا برگزار گردید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسائی ، مهندس کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا افزود : باید با فعال سازی تعاونی ها در حوزه اقتصادی و ورود به بعضی سرمایه گذاری ها ، اعتماد سهام داران را به فعالیت تعاونی ها جلب کرد و به صورت مستقیم در اموری که مربوط به تولید و حمایت از تولید کننده می شود، زمینه ارتقاء این اعتماد را فراهم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویزه شهرستان فسا با بیان : منابع در آمدی تعاونی ها بسیار کاهش یافته و باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی منسجم، هم زمینه رقابت سالم با بخش خصوصی فراهم شود و هم با پشتوانه قوی مالی، با اطمینان بیشتر در خرید محصولات کشاورزی و فروش نهاده های کشاورزی فعالیت لازم صورت گیرد تا در احیای وضعیت راکد فعلی مثمر ثمر باشد .

وی تاکید کرد : تعاون روستایی می تواند نقش موثری در توسعه کار آفرینی با توجه به بافت اقتصادی روستاها داشته باشد. در واقع این مجموعه در ارتقاء بهره وری روستاها می تواند اثر بخش باشد.

مهندس کرمی : اگر تعاونی روستایی در جذب سرمایه گذار موفق عمل کند، می توان شاهد توسعه این بخش بود . در واقع سرمایه گذاران می توانند با احداث سرد خانه و یا صنایع تبدیلی، نقش عمده ای را در روند ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ایفاء کنند.

معاون استاندار فارس در پایان این جلسه عطا اللهی به عنوان رییس جدید اداره تعاون روستایی معرفی شد و از خدمات کاظمی سرپرست قبلی تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی