Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران ضمن اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان ارز از دستگیری ۱۲ نفر در خیابان سبزه میدان و بازار افشار طی هفته گذشته خبر داد.

محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به ورود تعزیرات به بازار ارز ضمن تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان ارز از دستگیری ۱۲ نفر در خیابان سبزه میدان و بازار افشار و تشکیل پرونده برای آنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی و با استقرار ۴ شعبه در آگاهی مرکز، تعدادی از افرادی که به خرید و فروش غیرقانونی ارز در خیابان‌های سبزه میدان و بازار افشار اقدام می‌کردند دستگیر و به شعبه سازمان تعزیرات معرفی شدند.

اسفنانی بیان کرد: در این عملیات ۱۲ نفر به جرم خرید و فروش و قاچاق ارز به ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان (۴۰ میلیارد دلار) دستگیر شدند که برای همه این افراد پرونده تشکیل شد و در حال رسیدگی است.

وی توضیح داد: اگر فردی به جز صرافی‌های مجاز اقدام به خرید و فروش غیرقانونی ارز کند به طور قطع سازمان تغزیرات برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یک کارگر رفتگر شاغل در شهرداری بر اثر حادثه تصادف درگذشت.
 

 او با بیان اینکه رفتگر جان‌باخته «موسی شیرویه» نام داشت و متاهل بود، گفت: راننده خودرو سواری به دلیل لغزندگی خیابان و بی‌احتیاطی بعد از برخورد به جدول میانی خیابان به آقای شیرویه برخورد کرده است.

او تاکید کرد: رفتگران بیشترین تلفات انسانی را حین انجام کار بر اثر برخورد با خودرو دارند.

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک