Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- رئیس پلیس راه گلستان گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای توسکستان و خوش ییلاق را دارند حتما به زنجیر چرخ مجهز باشند.

سرهنگ علی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برفی بودن محورهای کوهستانی به ویژه در شرق استان گلستان تمامی محورها باز و تردد خودروها روان است.

وی افزود: به دلیل بارش شدید برف در گردنه های استان محورهای توسکستان و خوش ییلاق جزو محورهایی هستند که رانندگان برای عبور و مرور حتما باید به تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ مجهز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی ادامه داد: به دلیل لغزندگی جاده ها رانندگان تلاش کنند فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل خود رعایت و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

بنا به اعلام هواشناسی گلستان در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای گلستان گزارش شده ودمای هوا در شهرهای استان بین هفت تا ۱۱ درجه در حال نوسان است.

این سامانه سرد بارشی به تدریج از بامداد سه شنبه ازمرزهای شرقی استان خارج می شود و شاهد پایداری هوا در استان خواهیم بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان همدان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه پر خطر و حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع خطر و اصلاح نقاط حادثه خیز می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع ۲ اکیپ خط کشی امانی در راههای استان فعال می شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.

مهرداد آهکی اظهار داشت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون ۳ اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای: نهاوند - فیروزان، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و بزودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از جمله اکیپ های فعال در سطح راههای استان همدان شامل، اکیپ های: نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گادرریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله گیری و لکه گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت های راهداری، رنگ آمیزی سرعتکاه و تقاطع ها، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل می‌باشند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229217 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان همدان ایسکانیوز وضعیت راه ها وزارت راه و شهر سازی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود