Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی ' یاس بی نشان' به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

محسن محمدیان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ویژه برنامه ها با هدف گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی و آشنایی با زندگی معصومین (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
وی با اشاره به اینکه فضای بصری کلیه ایستگاه های مترو متناسب با این ایام با استفاده از طرح ها و پیام های فرهنگی فضا سازی شده است، تصریح کرد: یک گروه تواشیح با اجرای قطعاتی در رثای بانوی دوعالم امروز (دوشنبه) در ایستگاه های امام خمینی (ره)، دروازه دولت و تئاترشهر نیز میزبان مسافران مترو هستند.
محمدیان ادامه داد: به مناسبت ایام عزاداری بانوی دو عالم، ایستگاه های مترو فردوسی، تئاترشهر، توحید و شادمان محل برگزاری نمایشگاه پوستر هنر فاطمی است.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه آثار و طرح های هنرمندان گرافیک با استفاده از نمادها و نشانه های مرتبط با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به نمایش گذاشته شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران همچنین از برپایی پایگاه فرهنگی و تبلیغی در ایستگاه های منتخب خبر داد و گفت: به منظور پاسخ به سوالات و شبهات دینی مسافران مترو، با همکاری ستاد فاطمیه استان تهران و با حضور کارشناسان و روحانیون محترم، میز مشاوره مذهبی و دینی در ایستگاه های تجریش، دروازه دولت، دروازه شمیران، شهدای هفتم تیر، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی، شهید بهشتی، نبرد، میدان آزادی و صادقیه از ساعت 9 تا 19 برپا است.
تهرام/7243/7247//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو