Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - مدير صندوق بيمه محصولات کشاورزي استان آذربايجان شرقي گفت: بيش از 85درصد غرامت بيمه محصولات کشاورزي از بابت بلاياي طبيعي در استان پرداخت شد.

شهرام نريماني روز دوشنبه در گفتگو با ايرنا اعلام کرذ: مجموع غرامت بيمه محصولات کشاورزي استان يک هزار و 350ميليارد ريال است که 85درصد آن به کشاورزان خسارت ديده پرداخت شده و 15درصد باقيمانده نيز به تدريج پرداخت مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: امسال 217 هزار هکتار انواع کشت زراعي و 30 هزار هکتار انواع محصولات باغي در آذربايجان شرقي بيمه شده و بيمه گذاري ادامه دارد.
مدير بيمه محصولات کشاورزي استان افزود: در ملکان 4500هکتار از باغات بيمه شده و انتظار مي رود تا پايان امسال به 7500هکتار افزايش يابد .
آذربايجان شرقي در حدود يک ميليون و 200 هزار هکتار اراضي زراعي و باغي دارد.
خبرنگار: منجمي ** انتشار: انصاري
7228/3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود