Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با شکست پشت سر گذاشته بود در دومین هفته برابر نماینده ازبکستان به برتری رسید.

به گزارش مهر، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم از ساعت ۱۶ امروز دوشنبه با دیدار تیم های ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که این بازی با برتری 2 بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی تبریزی(۴۷) و حسینی(92) برای ذوب آهن گل زدند.

در نیمه اول این بازی هر چند ذوب آهن تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما این تیم مهمان بود که چند موقعیت خطرناک را روی دروازه میزبان اصفهانی خود ایجاد کرد و تا آستانه باز کردن دروازه حریف هم پیش رفت.

ذوب آهن در نیمه اول بدون داشتن برنامه خاصی به سمت دروازه حریف ازبکستانی حمله کرد و هر چند اکثر دقایق بازی صاحب توپ بود اما موقعیت های خطرناک تیم لوکوموتیو بیشتر از شاگردان امیر قلعه نویی بود.

شروع نیمه دوم برای ذوب آهن هیجانی آغاز شد و مرتضی تبریزی در همان دو دقیقه اول با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا شاگردان قلعه نویی به آنچه در نیمه اول می خواستند دست پیدا کنند.

ذوبی ها که با یک گل گرفتن سه امتیاز را هم ارزشمند می دانستند با احتیاط بیشتری حمله کردند و سعی در حفظ استحکام دفاعی خود داشتند تا با همین یک گل سه امتیاز را کسب کنند. هر چند تیم ازبکستانی در نیمه دوم هم مثل ۴۵ دقیقه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت اما خط دفاع ذوب آهن عملکرد کم اشتباهی داشت و باعث شد این تیم نخستین سه امتیاز در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

درحالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود روی ارسال مهدی رجب زاده و اشتباه مدافع لوکوموتیو، حسینی برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد.

ذوب آهن در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم الدحیل قطر شده بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

کد خبر 849212 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره