Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلیان پیش از بازی با بارسلونا، آن ها را در کنار رئال مادرید یکی از بهترین ها خطاب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویلیان ، هافبک برزیلی چلسی که مقابل هال سیتی دو گل به ثمر رساند، بارسلونا و رئال مادرید را به عنوان دو باشگاهی که نمی شود پیشنهادشان را رد کرد، خطاب کرد. مصاحبه ویلیان را با Resenha Delas می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ در جهان هستند. این دو باشگاه دید و بینش زیادی دارند. رویای هر بازیکنی، بازی در این دو تیم است. مشخص است که تیم های بزرگ دیگری هم هستند. مثل چلسی که برای آن ها بازی می کنم و یا پاری سن ژرمن و سایر باشگاه ها. به هرحال بارسا و رئال مادرید با بقیه فرق دارند و بازی در آنجا رویای همه است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند