Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، سید حیدر میرفخرالدینی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد اظهار کرد: این دانشگاه باردیگر توانست در یکی دیگر از مسابقات معتبر علمی موفق به اخذ مقام گردد و کسب این موفقیت های متعدد در چند سال اخیر در زمینه بتن موجب گردیده دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به یک جایگاه ثابت در این نوع مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرفخرالدینی در خصوص کسب این موفقیت جدید گفت: تیم اعزامی از این دانشگاه به دومین جشنواره ملی فناوری های نوین در صنعت آب و برق توانست در گرایش بتن بخش سازه محافظ (EPD)، موفق به کسب مقام سوم شود، همچنین اعضای این تیم میلاد زینلی زاده، مهران حیدری، صادق مشایخی و محمد یوسف، به سرپرستی آقای کاظم یاوری نسب در این رقابت حضور داشتند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و اعتبار این جشنواره گفت: 172 تیم از دانشگاه های سرارکشور به مدت 2 روز به میزبانی استان خوزستان مهد برق و آب کشور در گرایش های گوناگون از قبیل بتن، رباتیک، طراحی توربین‌های آبی، برآورد حداکثر حجم آب تالاب و سازه ماکارونی، به رقابت پرداختند و به گفته برگزارکنندگان این رقابت، می توان جشنواره مذکور را بزرگترین گردهمایی علمی جنوب کشور دانست.

وی تصریح کرد: امید داریم بتوانیم با تشکیل کارگاه ها و کلاس های آموزشی تجربه ها و دانستی های اعضای این تیم ها و اساتید راهنمای آنان را به علاقه مندان نیز انتقال دهیم .

یادآور می شود تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در سال های اخیر در با حضور متوالی در مسابقات معتبر گوناگون در زمینه بتن مانند مسابقات سالیانه موسسه بتن آمریکا ACI))، مسابقات انجمن بتن ایران و غیره موفق به کسب مقام های متعدد شده است./انتهای پیام

منبع: دانشگاه فنی و حرفه ای یزد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان