Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان زنجان از برگزاری سمینار مربیگری با حضور مربیان خانم سرتاسر کشور در زنجان خبر داد و گفت: این سمینار از چهار اسفند در زنجان برگزار می‌شود‌‌. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ استانها زنجان نظرات

مریم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: از روز شنبه 28 بهمن ماه اردوی تیم ملی بانوان جودو در زنجان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اردو در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده است و تا روز پنجشنبه سوم اسفند ماه ادامه دارد.

نایب رئیس بانوان هیئت جودو استان زنجان با بیان اینکه سرمربی ازبکستانی تیم ملی خانم نیلا در این اردو حضور دارد، گفت: اردوی بسیار خوبی در حال برگزاری است‌.

وی از حضور 33 جودوکار در این اردو خبر داد و گفت: سه دختر زنجانی در رده سنی نوجوانان به تیم ملی دعوت شده‌اند و هم اکنون تحت نظر مربیان تمرین می‌کنند.

بابایی در پایان به برگزاری سمینار مربیگری از چهارم اسفند اشاره کرد و افزود: از روز جمعه چهار اسفند تا ششم اسفند ماه سمینار مربیگری با حضور مربیان خانم سرتاسر کشور در زنجان با تدریس سرمربی ازبکستانی تیم‌ ملی بانوان جودو خانم نیلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت

بر اساس اعلام بانک مرکزی،‌ چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس آمار چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار فقره چک به ارزشی حدود ۶,۹۲۵ هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، ۹.۲ درصد و از نظر مبلغ، ۱۵.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی در اسفندماه سال ۱۴۰۲، بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار فقره چک به ارزشی بیش از ۶,۱۱۱ هزار میلیارد ریال وصول شده است.

در ماه مورد گزارش، استان تهران با سهم بیش از ۴۹ درصدی، بیشترین ارزش چک‌های مبادله‌شده را داشت که این میزان به لحاظ تعدادی نیز بیش از ۳۲ درصد چک‌ها را شامل می‌شد؛ استان‌های اصفهان و خراسان رضوی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین بیشترین نسبت تعداد چک‌های وصولی به مبادله‌ای در استان‌های گیلان، خوزستان و کرمانشاه بوده است؛ از لحاظ ارزشی نیز بیشترین نسبت چک‌های وصولی در استان‌های البرز، خوزستان و گیلان بوده است.

براساس این گزارش طی اسفندماه ۱۴۰۲، ۹۱.۳ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده در سامانه چکاوک وصول شده است؛ این نسبت از نظر مبلغی نیز معادل ۸۸.۳ درصد است.

منبع: فارس

کد خبر 749879

دیگر خبرها

  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند