Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا- مديرکل مديريت بحران استانداري اصفهان گفت: لاشه هواپيماي سقوط کرده «اي تي آر» در ارتفاع چهار هزار و 500 متري شناسايي شده و امدادرساني در اين ارتفاع انجام مي شود.

منصور شيشه فروش روز سه شنبه در منطقه کوه دنا در جمع خبرنگاران افزود: تلاش ما بر اين است که عمليات امدادي با امکانات و تجهيزات به روز و حداکثر ايمني انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه اقدامات مهمي که طي روزهاي گذشته صورت گرفت امروزنتيجه داد افزود : از صبح امروز نيروهاي امداد و نجات به صورت زميني و هوايي در ارتفاعات چهارهزار و 500 متري اين منطقه به جست وجو پرداختند و حدود 7 بالگرد از سپاه پاسداران، ارتش جمهوري اسلامي و جمعيت هلال در اين عمليات حضور داشتند.
وي افزود: حضور ارتش، سپاه و جمعيت هلال احمر نتيجه داد وبا ثبت تصاويري از ارتفاع چهار هزار و 500 متري لاشه هواپيما ديده شد.
وي اظهار کرد: اولين مرحله شناسايي که جست وجو بود را طي کرديم و در مرحله بعدي با هماهنگي قوه قضاييه صحنه حادثه بررسي و براساس برنامه هاي سازمان هواپيمايي کشور پيگيري مي شود.
شيشه فروش گفت: هم اينک ستاد مديريت بحران در جوار کوه دنا در محل حادثه تشکيل شده و با تفکيک وظايف، تيم هاي بالگرد، کوهنوردان تخصصي و آموزش ديده به دره عميق محل حادثه مي روند تا عمليات انجام شود.
وي تاکيد کرد: سعي بر اين است که در کوتاه ترين زمان و با بهره گيري از فناوري به روز ، نيروهاي تخصصي و اطلاعات هواشناسي ، عمليات امداد با حداکثر ايمني و دقت انجام شود.
پرواز شرکت هواپيمايي آسمان صبح يکشنبه گذشته با 66 سرنشين در مسير تهران به ياسوج در منطقه کوهستاني سميرم استان اصفهان سقوط کرد.
8114/6020 / 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری