Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خرساان شمالی افزود: بیش از ۲۳۰ اثر از ۱۸ استان به جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در استان با موضوع متن ادبی ارسال شد.

وی گفت:۱۱۰ اثر شعر، ۴۹ اثر داستان کوتاه، ۲۳ اثر داستانک، ۱۴ اثر خاطره و ۳۴ اثر متن ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رئوف سید نژاد اظهار کرد: وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف و حوزه های علمیه از محورهای این جشنواره است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: اختتامیه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری، ششم اسفندماه جاری ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور مسئولان، دانشگاهیان، اعضای انجمن‌ های ادبی و علاقه ‌مندان به حوزه شعر و ادب و اصحاب وقف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری اختتامیه جشنواره وقف در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود