Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه مردم طی تذکری در صحن علنی امروز(چهارشنبه2اسفند ماه) گفت: برخی سعی دارند عظمت پرشور 22 بهمن را تحت شعاع قرار دهند که ما آن را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: از قوه قضاییه انتظار داریم با حمله کنندگان به منازل مردم و به کسانی که آرامش مردم را بر هم زدند قاطعانه برخورد کرده و همچنین با قاتلان نیروی انتظامی و بسیج هم برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌دلیگانی همچنین طی تذکری با استناد به ماده 79 آیین نامه و پاسخ به اظهارات کامران نماینده اصفهان بیان کرد: آقای کامران به نحوی نام شاهین‌شهر را در پشت میکروفن به کار برد که درست نبود، شاهین‌شهر دومین شهر باسواد کشور و با فرهنگ است که برای شناختن آن در روز تاسوعا و عاشورا ببینید که چگونه تمام قومیت‌ها عزاداری می‌کنند یا در روز 22 بهمن راهپیمایی می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: نباید حرف‌هایی از پشت میکروفن زد که مردم احساس کنند به آنها اهانت شده است، لذا امیدواریم از این پس شاهد این گونه موارد نباشیم؛ البته آقای کامران زحمت هم می‌کشند اما جای این حرف‌ها اینجا نبود.

وی تأکید کرد: از اینکه ایثارگران به شاهین‌شهر آمده و ساکن شوند استقبال و افتخار می‌کنیم، اما دعوت نامه و درخواستی از سوی شاهین‌شهر برای آنها ارسال نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۱۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد