Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر تهران) در جریان بازدید چهار ساعته از فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در میدان مرکزی و میدان میوه و تره‌بار صادقیه گفت: عمده مطالبه‌ی کارکنان و  حجره‌داران تره‌بار این است که در تصمیماتی که در مورد آنان گرفته می‌شود، حضور داشته باشند و شورای اسلامی شهر تهران با توجه به رویکردش مبنی بر تعامل و همکاری با نهادهای مردمی و انجمن‌های صنفی در مدیریت شهری از خواسته آنان استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مطلوب خواندن عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، به افزایش مطالبات شهروندان با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال جدید اشاره کرد و گفت: این امر نظارت بیشتری را می‌طلبد که خوشبختانه برای آن تدابیر لازم اندیشیده شده است.

حبیب‌زاده که در جریان بازدید با برخی از شهروندان به گفت‌وگو پرداخت، افزود: با توجه به رضایتمندی شهروندان به نظر می‌رسد سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: ازجمله طرح‌های خوب سازمان مدیریت میادین، طرح دستچین است که باتوجه به غرفه‌های متعدد به شهروندان حق انتخاب بیشتری می‌دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین در حوزه محصولات ارگانیک گفت: تلاش برای گسترش و تنوع محصولات ارگانیک عرضه شده از دیگر اقدامات است که لازم است توجه بیشتری به آن شود.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر در مجموعه شهرداری تهران گفت: باید تلاش شود سبد مهربانی به عنوان یک طرح موفق تقویت شود تا کمیت و کیفیت آن افزایش یابد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز