Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین همایش آنان که می‌اندیشند با عنوان «بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی» در روزهای 6و7 اسفندماه 1396 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانون اندیشه جوان، نهمین همایش آنان که می‌اندیشند  با عنوان «بازخوانی و بررسی آرا و اندیشه‌های دکتر شریعتی» در روزهای 6و7 اسفندماه 1396 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش اساتید و صاحب نظرانی همچون مجتبی مطهری، سیدیحیی یثربی، حسین راغفر، محمد خوش‌چهره،سیدجواد میری، علی ذوعلم، محمد اسفندیاری، نعمت‌الله فاضلی،علیرضا قائمی‌نیا، پرویز امینی، سیدحسین شهرستانی و محسن حسام‌مظاهری سخنرانی خواهند کرد.

شریعتی و دین، شریعتی و تاریخ، شریعتی و علوم انسانی، شریعتی و روشنفکری، شریعتی و مساله عدالت، شریعتی سنت ومدرنیته، شریعتی و اندیشه جهان وطنی، شریعتی و بازگشت به خویشتن، شریعتی و اندیشه‌های سیاسی مدرن و اسلامی از محورهای اصلی همایش«بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه‌های دکتر علی شریعتی» است.

این همایش به همت کانون اندیشه جوان و با مشارکت بسیج دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در روز یکشنبه و دوشنبه مورخ 6 و 7 اسفند 1396 از ساعت 13تا 18 در سه قالب سخنرانی، ارائه مقالات، پخش و معرفی مستند «شریعتی بدون روتوش» در سالن ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی