Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه گفت: یادواره شهدای دانشجو روز چهارشنبه با محوریت شهید شاخص سید احمد نظام در آموزشکده فنی و حرفه‌ای این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد علی یعقوبی، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: به منظور تکریم و یادبود شهدای دانشجویی شهرستان تربت حیدریه قرار است روز چهارشنبه یادواره شهدای دانشجو با محوریت شهید شاخص سید احمد نظام در آموزشکده فنی و حرفه ای تربت حیدریه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی افزود: شهرستان تربت حیدریه دارای 7شهید دانشجو می باشد،که دفتر بسیج دانشجویی هر دانشگاه شهرستان به نام یک شهید دانشجو نام گذاری شده است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه افزود: قرار است که در یادواره ی شهدای دانشجوی تربت حیدریه از خانواده‌ شهدای دانشجو نیز دعوت شود.

وی با بیان اینکه برای تکریم خانواده شهید سید احمد نظام چندی پیش به دیدار این خانواده شهید رفتیم، افزود: یادواره‌ی شهدای دانشجوی تربت حیدریه در دیگر دانشگاه های این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه در پایان نقش دانشجو را در روند انقلاب اسلامی بسیار مهم و پرافتخار دانست و گفت: تفکر دینی و انقلابی، بیداری، بصیرت‌افزایی، هوشیاری، زمان شناسی و دشمن شناس در اندیشه‌های دانشجویان نقش دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم

این مراسم قرار است پنجشنبه همین هفته برگزار شود.

نمایشگاه «ازکربلا تا شام» یکی از بخش‌های این مراسم است.

اهدای جهیزیه به ۵۰ نوعروس، آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، از ویژه برنامه‌های این یادواره است.

همچنین قرار است، اجتماع بزرگ «بیت المقدس» استان نیز در این یادواره برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام