Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس گفت: با توجه به تجربه حوادث ناگوار درحوزه هواپیمایی، مسئولین باید اقدامات جدی در جهت جلوگیری از این مشکلات داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای ای‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تی‌.آر تهران- یاسوج اظهار کرد: طی این چند روز تمام نیروها و دستگاه‌های مربوطه جهت کشف لاشه هواپیما بسیج شدند.

وی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: پس از انتقال پیکر جان باختگان و جعبه سیاه هواپیما و بررسی علت وقوع حادثه، بدون شک مدیران مربوطه برای پاسخگویی باید حاضر شوند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلفات جاده‌ای که هر ساله در کشور شاهد هستیم ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث تلخ در جاده‌های کشور و مسیرهای ریلی، هوایی و دریایی بوده‌ایم قطعا وزیر راه و شهرسازی باید در این خصوص توضیح دهد که چرا این اتفاقات رخ می‌دهد و راهکار پیشگیری از آن چیست؟

بابایی صالح با بیان اینکه نمایندگان به طور جدی مسائل را پیگیری خواهند کرد گفت: متاسفانه ۶۶ نفر از سرمایه‌های انسانی کشور در سانحه سقوط هواپیما جان خود را از دست داده‌اند که باید وزیر پاسخگوی چنین فاجعه‌ای باشد.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با تصریح بر اینکه در جهت اطلاع رسانی دقیق به مردم تلاش می‌کنیم عنوان کرد: رئیس جمهور، رئیس مجلس و قوه قضائیه دستورات جدی در خصوص پیگیری علت و دلایل وقوع این حادثه تلخ را صادر کرده‌اند.

این نماینده مجلس افزود: خوشبختانه صبح روز گذشته لاشه هواپیما توسط بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه در ارتفاعات کوه دنا کشف شد که نیروهای امدادی جهت انتقال پیکرها به محل اعزام شدند اما وضعیت آب و هوایی منطقه کمی سرعت عملیات را با مشکل مواجه می‌کند.

بابایی صالح اذعان داشت: بر اساس شواهد و گفته‌ها، وقوع این حادثه دلیل نقص فنی نداشته و هواپیما به خاطر مه آلودی منطقه و شرایط جوی با کوه برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه ناوگان هوایی و ریلی کشور باید نوسازی شود افزود: حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوس‌رانی ما هم وضعیت مطلوبی ندارد و نیاز به حمایت و نوسازی دارد که دولت باید در این حوزه ورود جدی داشته باشد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با توجه به تجربه حوادث ناگوار در حوزه هواپیمایی، مسئولین باید اقدامات جدی در جهت جلوگیری از این مشکلات داشته باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران