Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:18:24 GMT

پاداش پایان خدمت مدیران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۲۴۵۵۳

پاداش پایان خدمت مدیران مشخص شد

با موافقت مجلس، پاداش پایان خدمت مدیران دولت حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق قانون خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف 30 سال ملاک محاسبه قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه 2 اسفند و در ادامه بررسی بخش هزینه ای بودجه سال 97 کل کشور جزء الحاقی 3 بند الف تبصره 12 را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ابلاغ دستورالعمل نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت حقوق مسئولان و نمایندگان در سال ۹۷ افزایش نمی‌یابد

بر اساس این مصوبه، پاداش پایان خدمت موضوع قانون «پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری کارکنان دولت مصوب 26 اردیبهشت 1375 و اصلاحات آن و پاداش‌های مشابه به مقامات، رؤسا و مدیران و کارکنان کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده(29) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و موضوع ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده(76) قانون خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف 30 سال که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد، خواهد بود و هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف در اموال عمومی است.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست