Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزایر- ایرنا- سید ضیاء هاشمی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه در بازدید از دانشکده علوم ارتباطات وروزنامه نگاری دانشگاه الجزایر، بر ضرورت پیوند علوم نظری و مهارت های شغلی در فعالیت های رسانه ای وخبری تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، هاشمی در دیدار با دکتر لمشوشی مبروک رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه الجزایر گفت: ایرنا در کنار فعالیت های رسانه ای، به دلیل اهتمامی که برای پیوند علوم نظری ومهارت های شغلی در فعالیت خود قائل است، یک دانشکده ای تخصصی در زمینه خبر راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی و لمشوشی در دیدار با یکدیگر در خصوص آموزش عالی وارتباطات در دو کشور، نحوه تربیت وآموزش خبرنگاران ، آموزش مهارت های خبری وحرفه ای و پیوند دانشگاه ها ورسانه ها از جمله خبرگزاری ها گفت وگو کردند.
مدیر عامل ایرنا در این دیدار ظرفیت های علمی وسطح گسترده آموزش عالی در دانشگاه های ایران، و آموزش های نظری وعلمی در این دانشگاه ها از جمله دانشکده خبر را تشریح کرد.
هاشمی با اشاره به جمعیت جوان کشور وشمار بالای دانشجویان در ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود در این بخش تاکید کرد.
دکتر لمشوشی مبروک رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه الجزایر نیز در این دیدار به صورت خلاصه در مورد برنامه های آموزشی وارتباط آن با رسانه ها توضیحاتی داد.
وی گزارشی از دوره های آموزشی، رشته ها، اساتید ونحوه همکاری علمی با مراکز رسانه ای وتعاملات علمی با سایر دانشگاه های الجزایر ارائه کرد.
رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه الجزایر در ادامه خواستار همکاری با دانشکاه های تخصصی ایران در زمینه علوم ارتباطات وروزنامه نگاری و تبادل استاد ودانشجو شد.
مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی که در الجزایر به سر می برد، امروز همچنین، از استودیوی خبرگزاری الجزایر بازدید وبا مدیران این استودیو در مورد فعالیت های رسانه ای گفت وگو کرد.
خاورم*1049

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۲۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: یکی از برنامه های وزارت علوم موضوع راه اندازی دانشکده خانواده است که در این بین از شورای گسترش مجوز راه اندازی دانشکده خانواده را اخذ و این دانشکده در دانشگاه های شهید بهشتی، الزهرا و تهران راه اندازی می شود. 

وی بیان کرد: در برنامه تحولی به تمام دانشگاه ها موضوع اهمیت خانواده را اعلام کرده و در این خصوص ۱۵ رشته را ایجاد و راه اندازی شده است. 

عمو عابدینی افزود: دانشگاه تهران دانشگاهی مادر و در زمینه طرح تحولی و برنامه هفتم اقدامات خوبی را انجام داده است. 

تدوین سند ملی خانواده 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سند ملی خانواده تدوین و در آینده تصویب و ابلاغ خواهد شد. 

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: مسئله خانواده موضوع مهمی است و بسیاری از تهاجم های صورت گرفته فاصله از زندگی فردی و فاصله گرفتن از خانواده است.

وی بیان کرد: سند ملی خانواده تدوین و به زودی تصویب و ابلاغ خواهد شد. جنبش تعهد به خانواده موضوع مهمی است که رئیس جمهور تاکید جدی بر آن دارد.

وی ادامه داد: غرب تمایل زیادی داشته خانواده های هم جنس و انحرافی را در جهان رواج دهد و به همین دلیل باید در خصوص تحکیم خانواده به طور علمی و دقیق توجه ویژه ای داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران