Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانپس از این که پاری سن ژرمن نسبت به کارت زرد آدریان رابیو بازیکن این تیم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، اعتراض کرد ،یوفا با رد درخواست تجدید نظر این تیم رای داور را تأیید کرد.

رابیو پی اس جی را مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو پیش انداخته بود، اما دو گل کریستیانو رونالدو و گل دیرهنگام مارسلو، قهرمان اروپا را به پیروزی 3-1 در بازی رفت،رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک 22 ساله  برای خطا روی لوکا مودریچ کارت زرد گرفت ، اگر چه تکرار فیلم  صحنه خطا نشان می داد که بازیکن کروات با کمترین تماس نقش بر زمین شده است.
پاری سن ژرمن به این تصمیم اعتراض کرد، اما یوفا با انتشار بیانیه ای روز چهارشنبه ،اعتراض پاریسی ها را نپذیرفت و گفت: « کمیته کنترل، اخلاق و انضباطی ما علیه باشگاه فرانسوی حکم صادر کرده است.»

 

این اولین کارت زرد رابیو در فصل جاری لیگ قهرمانان بود، بنابراین او در تاریخ 6 مارس در پاریس می تواند در دیدار برگشت برابر رئال به میدان برود.
انتهای پیام/


یوفا درخواست تجدید نظر پاری سن ژرمن درباره کارت زرد رابیو را رد کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۳۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره