Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@01:02:49 GMT

قاضی قید حضور در تمرینات پدیده را زد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۴۶۶

قاضی قید حضور در تمرینات پدیده را زد

خبرگزاری میزان- مهاجم پدیده دیگر در تمرینات پدیده شرکت نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در آستانه بازی حساس پدیده مقابل ذوب‌آهن بحران این تیم مشهدی بیش از پیش شد. در این زمینه از مشهد خبر رسید که بعد از بدقولی آخر مدیران پدیده که قرار بود امروز چک‌های پرداخت شده بازیکنان وصول شود، آقای گل این تیم قید حضور در تمرینات تیم مهاجری را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  محمد قاضی با توجه به اتفاقات رخ داده در باشگاه پدیده و اینکه باشگاه بعد از چندین بار قول و قرار و پیگیری این بازیکن مطالبات او را پرداخت نکرده است براساس شرایط قراردادی‌اش قید حضور در تمرینات این تیم را زد و احتمالا در صورت تداوم این شرایط قراردادش را با این باشگاه به صورت یک طرفه فسخ کرد.   وکیل محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان با تایید این خبر گفت: محمد قاضی موکل بنده با توجه به شرایط باشگاه پدیده و بدقولی‌های مکرر مدیران این تیم قصد دارد دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکند و حتی احتمالا بازی با ذوب آهن هم بازی نخواهد کرد.   وی ادامه داد: محمد قاضی با توجه به بندی در قراردادش به راحتی می‌تواند قرارداد خود را با پدیده فسخ کند و فرصت سوزی‌هایی که این باشگاه برای قاضی به خصوص در نیم فصل و بعد از پیشنهاد استقلال به عمل آوردند با بدقولی‌های آنها باعث شده موکل من دیگر تمایلی به شرکت در تمرینات تا روشن شدن وضعیت نداشته باشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت