Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات حدود 130 کشتی گیر از 12 استان در قالب 13 تیم در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر با هم رقابت می کنند.
کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات در 10 وزن 41 ، 44 ، 48 ، 51 ، 55 ، 60 ، 65 ، 71 ، 80 ، 92 و 110 کیلوگرم به روی تشک رفتند.
این مسابقات بر روی 3 تشک در حال برگزاری است و تا پنجشنبه شب ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت که مازندران با دو تیم منتخب مازندران و بابلسر در رقابت ها شرکت کرده است.
یاسر ابراهیم زاده شرمه افزود که سطح رقابتهای درحال برگزاری تاکنون به واسطه حضور کشتی گیران مدعی از همه استانهای کشور قابل قبول و رضایت بخش بوده و کمیته فنی مسابقات هم در محل برگزاری مسابقات حضور دارند.
وی گفت که مسابقات کشتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و رشته های دیگر ورزشی در این سطح علاوه برشناسایی استعدادهای جدید، به کمک وپشتوانه سازی ورزش قهرمانی نیز کمک خواهد کرد.
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد