Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ جلسه هیئت اندیشه ورزی و کارگروه تخصصی آب و محیط زیست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد  با حضور دکتر محمد صالح جوکار معاون پارلمانی سپاه ،مهندس اسلامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ،مهندس غفوری مدیر مرکز بین المللی قنات استان و مهندس امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه دکتر جوکار ضمن ابراز امیدواری به مثمر ثمر بودن جلسات گروه آب در بسیج مهندسین خواستار نقش آفرینی کارگروه آب در تهیه راهکار های متعدد جهت بحران آب و همچنین مطالبه گری بسیج مهندسین از مسئولین شد .
دکتر جوکار گفت: آمایش صنعت در استان وجود نداشته و متاسفانه این صنایع درآینده به یزد خسارات جدی خواهد زد ،با توجه به کمبود آب در استان برخی صنایع که برای استحصال و فرآوری محصولات معدنی استان هست باید در استان های دیگر ایجاد می شدند.
دکتر جوکار یکی از راهکار های مدیریت منابع محدود آب استان را بحث علمی کردن کشاورزی و جلوگیری از استفاده آب در محصولاتی که بهره وری لازم را در حوزه آب ندارند دانست و وزارت کشاورزی باید نوع آبیاری را در استان یزد تغییر دهند .
در این جلسه مهندس اسلامی نیز شرایط آب استان برای سالهای آینده را مناسب ارزیابی نکرد و بیان کرد علاوه بر مدیریت مصرف باید به سرعت بحث انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان برای مصارف شرب استان پیگیری نمود و همین الان هم خیلی دیر شده و باید مسئولان استان و کشور در این زمینه اقدام سریع را انجام دهند .
در پایان جلسه مهندس امیدی ضمن تائید صحبت های دکتر جوکار و مهندس اسلامی اعلام نمود بسیج مهندسین استان یزد آماده ارائه راهکار ها و مطالبه گری از مسئولین جهت بحث آب استان می باشد و از مسئولین استانی و کشوری جهت موضوع آب استان دعوت بعمل خواهد آورد تا در جلساتی با حضور مهندسین بسیجی شرکت نمایند و انشاا.. بتوانیم بحث آب استان را از چالش ها و بحران های آتی عبور دهیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت