Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان های قدیم و جدید بندرعباس افزود: آسیب های اجتماعی فراوانی در جامعه وجود دارد که اگر مدیریت نشوند بستری مناسب برای تهددهای خارجی و سوء استفاده دشمن خواهند بود.
وی تاکید کرد:باید تلاش شود تا بر تعداد افراد ناراضی افزوده نشود و با توجه به آسیب های برخورد با موارد قانون شکنی، باید بیشترین تمرکز بر جلوگیری از تخطی از قانون باشد تا پیامدهای منفی بعدی افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای تامین استان با اظهار رضایت از هماهنگی و همدلی بین اعضای این شورا خاطرنشان کرد: این همدلی موجب وضعیت مناسب استان در شاخص های امنیتی شده و نقش دستگاه قضایی نیز در این موفقیت ها برجسته و روشن است.
روز چهارشنبه در مراسمی با حضور دادستان کل کشور و مسئولان استان هرمزگان، سعید اسدی به دلیل 10سال خدمت در جایگاه دادستان بندرعباس مورد تکریم قرار گرفت و ابوالفتح ابوالهادی به عنوان دادستان جدید مرکز استان معرفی شد.
2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

دادستان کل کشور گفت: برای فسادزدایی از ساختارها، باید نظارت‌ها هوشمند شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد پیش از ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی مسئولان قضایی و مسئولین اجرایی استان هرمزگان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

دادستان کل کشور در دیدار با مقامات و مسئولین حاضر ضمن تشکر از استقبال گرم و صمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه ابراز خرسندی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد همچنین اظهار داشت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.

وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.

دادستان کل کشور در ادامه به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

در ادامه برنامه‌های سفر دادستان کل کشور به شهر بندرعباس حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.

وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران