Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:47:39 GMT

نجات مادر باردار روستایی در مناطق سخت گذر تکاب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۲۴۹

نجات مادر باردار روستایی در مناطق سخت گذر تکاب

علی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مادر باردار روستایی در روستای آقدره علیا در 45 کیلومتری شهرستان تکاب دچار درد شدید شد اما به علت بارش شدید برف و وضع نامناسب جاده نتوانست راهی بیمارستان شود.
وی بیان کرد: پس از تماس تلفنی و هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری تکاب، تیمی متشکل از نیروهای پزشکی، امدادگران اورژانس و تیم بحران حوادث شبکه بهداشت و درمان تکاب به این روستا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی ادامه داد: راهداران کارخانه طلای آقدره تکاب مسیر سخت گذر و گردنه های خطرناک جاده دسترسی به روستای آقدره را با وجود بارش مداوم، برف روبی و بازگشایی کرده و مسیر را برای اعزام 2 دستگاه آمبولانس و تجهیزات پزشکی برای نجات این مادر باردار فراهم کردند.
وی اظهار کرد: پس از بازگشایی مسیر، آمبولانس ها و تیم پزشکی اورژانس و شبکه بهداشت و درمان تکاب به این روستا رسیده و این مادر باردار را پس از 2 ساعت در صحت و سلامت کامل به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل کردند.
وی گفت: مادران باردار روستایی تحت پایش های منظم شبکه بهداشت و درمان شهرستان تکاب قرار دارند و درمواقع بارش برف و مسدود شدن محورهای روستایی، تیم های پزشکی مجهز و نیروهای امداد و نجات اورژانس 115 بلافاصله به روستاهای سخت گذر اعزام شده و آنان را به بیمارستان منتقل می کنند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3214/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود