Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@01:29:58 GMT

گوتی: نیمار باید به رئال مادرید برود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۶۷۶

گوتی: نیمار باید به رئال مادرید برود

هافبک پیشین رئال مادرید به نیمار توصیه کرده به این تیم ملحق شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گوتی که در حال حاضر مربی تیم جوانان رئال مادرید است و از او به عنوان یکی از گزینه های جانشینی زین الدین زیدان نام می برند در جدیدترین اظهاراتش عنوان کرده نیمار برزیلی باید تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا به سانتیاگو برنابئو بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوتی به رادیو کادنا سر گفته:

فکر می کنم نیمار باید به رئال مادرید بیاید. او در باشگاه مهمی مثل بارسلونا بازی می کرد و حالا هم در باشگاه مهمی به نام پاریسن ژرمن بازی می کند اما بازی های او در این باشگاه تنها در لیگ قهرمانان دیده می شود. او برای دیده شدن باید به رئال مادرید بیاید. اگر می خواهد رشد کند و بهترین بازیکن دنیا شود باید به مادرید بیاید.

زیدان ثابت کرده به غیر از رونالدو جایگاه دیگر بازیکنان در ترکیب تثبیت شده نیست. رونالدو با شایستگی چنین جایگاهی بدست آورده است. زیدان نشان داده که تنها به بازیکنانی که بهترین عملکردشان را ارائه می کنند بازی می دهد. بنزما و بیل بازیکنان بزرگی هستند و اگر نشان دهند که هنوز در بالاترین سطح قرار دارند می توانند به بازی برای رئال ادامه دهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم