Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز گذشته، 3 اسفند در دیدار با «داراب زکی زاد» و «فردین رسولی»، دو تن از جانبازان 70 درصد شهرستان انزلی، جانبازان هشت سال دفاع مقدس را الگوی صبر و بردباری برای جامعه دانست و اظهار کرد: جانبازان که با جراحات حاصل از آن دوران روزگار سختی را می‎گذرانند، نمونه‎ای عینی از فداکاری و ایثار در جامعه ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جانبازان به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در دفاع از اسلام و انقلاب از هستی خود گذشتند و امروز با حضور پررنگ در عرصه های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان تاکید کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست» لذا گسترش فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، امروز نیز می‎تواند راهگشای بسیاری از مصائب و مشکلات جامعه ما باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

پاکاری با بیان اینکه جانبازان بهترین الگوی استقامت برای نسل جوان و نوجوان ما هستند، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش، نیازمند این الگوهای متعالی هستند.

وی جانبازان و ایثارگران را پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: اگر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نبودند، معلوم نبود اکنون چه وضعیتی داشتیم و لذا امروز همه ما در برابر آرامش و امنیتی که نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است، مسئولیم و باید قدردان این عزیزان باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد