Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:34:46 GMT

ترانه ای که به تماشاگران «دعوت نامه» تقدیم شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۹۴۷۲

ترانه ای که به تماشاگران «دعوت نامه» تقدیم شد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB میثم پویان فر خواننده همزمان با اکران فیلم «دعوت نامه» ترانه ای را به تماشاگران این فیلم تقدیم کرد.

به گزاش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید از روز گذشته سوم اسفندماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است و در آغاز اکران میثم پویان فر خواننده کشور نیز ترانه‌ای را با نام «مقصر» به تماشاگران این فیلم تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دعوت‌نامه» به‌طور مشترک توسط مهرداد فرید و حمید چمنی نوشته‌ شده است و یک برش اجتماعی و روانشناسی از زندگی طبقات مختلف جامعه است. این فیلم روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای به نام رضاست که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم امام رضا (ع) دزدی کند و از این راه زندگی بگذراند اما درنهایت دزدی‌های او، داستان‌های جدیدی را برای مال‌باختگان رقم می‌زند...

«دعوت‌نامه» که سال گذشته در بخش مهمان سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآمد، ششمین تجربه فیلمسازی مهرداد فرید در سینما پس از ساخت فیلم‌های «آرامش در میان مردگان»، «همخانه»، «ازمابهتران»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند» و «بی‌تابی بیتا» است.

حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی، میترا حجار، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، با معرفی سحر کریمی و غزل فرید بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: مهرداد فرید، موسیقی: فرهاد غیاثی، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذاری، میکس و ترکیب صداها: حسین قورچیان، طراح چهره‌پردازی: علی‌رضا جواد پور، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، عکاس: مهدی حیدری، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: رضا بداقی، محصول کارگاه سینمایی فرید و بنیاد سینمایی فارابی.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم

بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال و کسب جام قهرمانی آسیا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود.

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسؤولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

کد خبر 748915

دیگر خبرها

  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم