Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

مدافعان نظم و امنیت ایران اسلامی جملگی  شیفته وشیدای شهادت بودند. بدون تردید هر قطره خونی که در پاسداری از انقلاب و ارزشهای والای آن و برقراری نظم و آرامش نثار می شود  چهره کریه اغتشاش گران را بیش از پیش آشکار می سازد و نفرت و انزجار همگان نسبت به این جریان ها را بر می انگیزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمال تأسف و تأثر، اخیراً گروهی از اغتشاش گران در اقدامی ننگین جمعی از دلیرمردان نیروهای انتظامی و بسیجی را در شهر تهران، حین مأموریت به شهادت رساندند. ضمن عرض تسلیت به تمامی خانواده های معزز این شهدای والامقام و ابراز همدردی با آنان، برای آن شهدای معزز، علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. ان شاءالله روح آن شهیدان معظم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان امام حسین (علیه السلام) محشور و همجوار شود.

سید محمد علی شهیدی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند