Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: باید با قدرت تمام در برابر اغتشاش گران ایستاد و مسامحه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آئین نماز جمعه اظهارداشت: مسئولان توجه به متن مردم بکنند، نه به حذب و جریان‌ها و کار نداشته باشند رای و نظر آن‌ها کیست بلکه تمام و کمال کار مردم را با هر نظر و رایی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص روز تربیت و پاسداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر افزود: آموزش و پروش باید از ظرفیت‌های عظیم دینی از جمله نماز، اخلاق و دیگر آموزه‌ها بیشتر استفاده کند و در تربیت دانش آموزان از آن‌ها بهره بیشتری ببرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی٬ اردوهای راهیان نور را از بهترین روش‌های تربیتی دانست و تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان با سفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از نزدیک با دلاوری و رشادت‌های شهدا و نقش دین و آرمان‌های انقلاب در خلق حماسه دفاع مقدس آشنا می‌شوند و می‌توانند تاثیر بسیاری در ایجاد این روحیه در قشر جوان بگذارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: دشمن در سند 2030 می‌خواست پایه‌های تربیتی نظام مار را از بین ببرد٬ به صورتی که آموزش و تربیت را با توجه به نظام‌های غربی می‌خواستند پیاده سازی کنند که با تیزبینی و هشدار مقام معظم رهبری٬ نقشه آن‌ها شکست خورد.

امام جمعه بجنورد به موضوع بروکراسی پیچیده اداری پرداخت و تصریح کرد: کاغذ بازی‌ها امان مردم را بریده است و مسئولین باید همانند اوایل انقلاب٬ جهاد گونه و با در نظر گرفتن قانون٬ امورات مردم را مرتفع کنند. این‌طور نباشد شخصی که از جایی دور برای انجام کاری به ادارات مراجعه کند  و چند روزی معطل شود.

امام جمعه بجنورد در خصوص نا امنی‌های اخیر تهران نیز گفت: متاسفانه در شب شهادت حضرت زهرا (س) عده‌ای نظم تهران را به هم ریختند. این‌ها بدانند این ترحم و کنار آمدن به معنای ضعف جمهوری اسلامی نیست بلکه نشان از قدرت نظام است و درخواست ما از وزارت کشور این است دست نیروی انتظامی را در صدور حکم باز بگذارد تا بتواند راحت‌تر جلوی نا آرامی‌ها را بگیرد.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت