Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: با نصب چند دستگاه سامانه جدید، کنترل تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان به وسیله 59 سامانه ثبت تخلف انجام می شود.

احسان منصورکیایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : سامانه های حمل و نقل هوشمند در مدیریت ترافیک محورها، کنترل اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تلفات و مجروحان حوادث رانندگی نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر استفاده از سامانه های هوشمند امروزی برای نظارت بر تردد و تخلفات در جاده ها به عنوان ابزاری برای افزایش امنیت تردد، گفت: تجهیزات هوشمند مانند دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه های ثبت تخلف سرعت در کلیه محورهای مواصلاتی استان سمنان نصب و آماده بهره برداری شده اند تا شاهد افزایش ایمنی عبور و مرور در جاده ها باشیم.
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز سال 1397، از بهره برداری و شروع به‌کار سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای سمنان- کیاسر و سمنان- فیروزکوه و نصب سامانه های ترددشماری جدید توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان به منظور تکمیل پوشش تجهیزات هوشمند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
منصورکیایی یادآور شد: با اتمام مراحل اجرایی این طرح، تعداد سامانه های ثبت تخلف استان به 59 دستگاه و تعداد سامانه های تردد شماری به 54 دستگاه رسیده است .
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان بیان کرد: شهروندان به منظور مدیریت سفرها می‌توانند به امکانات سامانه جامع اطلاع رسانی 141 ازقبیل سایت www.141.ir، نرم افزار 141 ویژه تلفن همراه و سامانه گویای 141 مراجعه کنند تا با مشاهده تصاویر دوربین‌های نظارتی و با دریافت دیگر شاخص‌های ترافیکی، سفرهای خود را مدیریت کنند.
860 کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان واقع شده است و سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت ششمین استان وسیع کشور است. استان سمنان بیش از پنج هزار کیلومتر آزاداره، بزرگراه، جاده اصلی، فرعی و روستایی دارد.
6103

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور