Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پایانه‎های نفتی ایران در 2 منطقه عملیاتی خارک (جنوب) و نکا (شمال) به عنوان سرآمد محیط زیست و «واحد سبز» در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی شد.

به گزارش شانا، در مراسم اختتامیه این همایش که هفته گذشته در سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، شرکت پایانه‌های نفتی ایران در میان 312 واحد صنعتی و خدماتی، به عنوان واحد سبز معرفی شد و لوح سپاس و تندیس سیمین این جشنواره را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، چهار واحد صنعتی و چهار واحد خدماتی به عنوان «برگزیده سبز» شناخته شدند و از 67 واحد «صنعت سبز» و 22 واحد «خدمات سبز» با اهدای تندیس قدردانی شد.

واحدهای صنعتی با 12 شاخص و ضرایب متفاوت ارزیابی شدند و در این داوری مدیریت پساب، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صدا، مدیریت پسماند، فضای سبز، استقرار نظام مدیریت سبز و کاهش میزان مصرف منابع و همچنین استقرار دفتر محیط زیست  یا واحد HSE مورد توجه قرار گرفت.

سیستم بهداشت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، اشاعه فرهنگ و اخلاق زیست محیطی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تولید محصول سبز از جمله شاخص‌هایی است که در داوری‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
 



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود