Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس از عرضه مستقیم محصولات تولیدی برخی فعالان خرد اقتصاد مقاومتی این شهرستان از 8 تا 16 اسفند امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد دستمرد روز شنبه در جلسه هماهنگی عرضه تولیدات برخی فعالان اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس، گفت: این فعالان اقتصادی برای راه اندازی کسب و کار خرد یا خانگی خود از ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای حمایت از این تولیدکنندگان و بازاریابی، مکانی برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی آنان توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از هشتم تا 16 اسفند امسال پیش بینی شده است.
دستمرد اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی گنبدکاووس نیز آمادگی خود را برای در اختیار قراردادن مکانی دائمی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان خرد و خانگی اقتصاد مقاومتی اعلام کرده است.
وی با اشاره به برخی بندهای ابلاغی سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبری، تصریح کرد: حمایت از فعالان این بخش و فراهم کردن مکانی برای فروش محصولات تولیدی آنان باید مورد توجه مسئولان و نیز مردم قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه هدف از عرضه مستقیم محصولات تولیدی فعالان خرد و مشاغل خانگی حوزه اقتصاد مقاومتی را صرفا حمایت از تولیدات این قشر دانست و گفت: این اقدام به هیچ وجه جنبه مادی و یا فعالیت اقتصادی برای بسیج ندارد.
سرگرد سیدعلی حسینی، افزود: افزون بر 20 نفر از دریافت کنندگان تسهیلات از بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی که بیشتر نیز بانوان هستند، می خواهند محصولات تولیدی خود را که بیشتر ترشیجات، عسل، پوشاک و صنایع دستی است، در معرض بازدید و خرید مردم قرار دهند.
وی گفت: ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس درسال گذشته مبلغ 24 میلیارد ریال به 93 نفر و درسال جاری چهار میلیارد و 620 میلیون ریال به 42 نفر تسهیلات اشتغالزایی برای طرح های خرد و خانگی حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.
سرگرد حسینی، مبلغ این تسهیلات را از 50 تا 300 میلیون ریال با باز پرداخت سه تا پنج سال اعلام کرد و افزود: دام و طیور سبک، صنایع دستی، صنایع تبدیلی کوچک و خیاطی از جمله حوزه های پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی بوده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با هدف شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی خود در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو شرکت دارد.

وی با اشاره به حضور 41 شرکت تولیدی محصولات صادراتی در استان که موفق به گرفتن استانداردهای جهانی در 6 گروه کالایی شده‌اند، عنوان کرد: با تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی، این استان اکنون 30 محصول صادرات محور است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به بخش‌های غرفه استان در نمایشگاه ایران اکسپو که شامل زنجیره‌های ارزش استان، فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های صادراتی است، افزود: حضور در این نمایشگاه مشتری‌های جدید و افزایش مقاصد صادراتی را برای استان به همراه دارد.

رحمتی با بیان اینکه تولید لوازم خانگی در استان افزایش 25 درصدی داشته است، مطرح کرد: شیرخشک، اسکیم، پودر بستنی، خوراک آبزیان، چربی‌های گیاهی، کاشی، سرامیک، لوله موکت، کفپوش از نمد، سیمان و کیلنکر، محصولات صادراتی استان به شمار می‌روند.

رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: سنگ ساختمانی، سیلندر گاز، چینی بهداشتی، ورق گالوانیزه، کابل شبکه، محصولات فولادی و ادوات کشاورزی از دیگر محصولات صادراتی استان هستند.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟