Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:09:09 GMT

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در عباس آباد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۰۷۰۹

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در عباس آباد

سرگرد حامد ابراهیمی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات پلیسی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شد و با هماهنگی قضائی حین تردد با یک دستگاه خودرو دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در بازرسی از خودوری متهم بیش از دو کیلو گرم تریاک کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ م

کشف ۲ کیلو گرم موادمخدر در عباس آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری روز یکشنبه اعلام کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص در تعطیلات نوروزی پیش رو، طرح پاکسازی و ارتقای امنیت محله محور به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان با همراهی پلیس‌های تخصصی پس از انجام اقدامات فنی و میدانی موفق شدند 126 نفر سارق، 11نفر خرده فروش مواد مخدر، 45 معتاد متجاهر، سه عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات، چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کشوری تصریح کرد: کشف 113 فقره سرقت، 62 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، 13 دستگاه وسایط نقلیه خودرویی و موتوری، 6 قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: شهروندان برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند، منازل خود را خالی از سکنه نگذارند و همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار در شاهرود