Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:16:11 GMT

برخورد قهرآمیز با مهندسان درست و شایسته نیست

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۶۸۷۱

برخورد قهرآمیز با مهندسان درست و شایسته نیست

اهر - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: برخورد قهرآمیز با مهندسان اصلاً اقدامی درست و شایسته نیست اگر مهندسی اشکالی دارد می توان اشکلاتشان را گوش زد کرد نه اینکه برخورد شدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله عبدالهی عصر امروز شنبه در بازدید از نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر به مناسبت روز مهندس با اشاره به اینکه هزینه ای که در احداث ساختمان در قالب نظارت به مهندسان داده می شود با مجموع هزینه کردها هم خوانی ندارد، اظهار داشت: متاسفانه برخورد قهرآمیز با مهندسان اصلاً اقدامی درست و شایسته نیست اگر مهندسی اشکالی دارد می توان اشکلاتشان را گوش زد کرد نه اینکه برخورد شدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: به نظر بنده کلیات نظام مهندسی ساختمان در کشور صحیح بوده و باید از آن حمایت و تقویت کنیم شاید گفته شود ضعف هایی دارد اما کدام سازمان غیردولتی را داریم که بدون اشکال نباشد البته اگر بخواهیم سازمان متخصصی در کشور پیدا کنیم یکی از سازمان های متخصص نظام مهندسی است.

وی بابیان اینکه کارایی نظام مهندسی ساختمان در زمین لرزه ها بیشتر نمایان می شود، گفت: اگر در جریان زلزله ارسباران توجه کنیم ساختمان هایی که با نظارت مستقیم نظام مهندسی احداث شده اصلاً خسارتی وارد نشده و عمده خسارت ها در زلزله به اماکنی وارد می شود که طبق اصول مهندسی احداث نشده است.

عبدالهی تصریح کرد: در کشور کسانی که علیه نظام مهندسی برخواسته اند دچار اشتباه فاحشی شده اند در حالی که این افراد یا اهمیت نظام مهندسی را نمی دانند و یا اینکه غرض ورزی می کنند اما توصیه من به مسئولین نظام مهندسی این است اجازه ندهند مهندسان جوان شل تکان بخورند در صورتی که اگر کم کاری صورت گیرد مردم ناخواسته به نظام مهندسی بی اعتماد می شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تاکید بر اینکه شاید در برخی مواقع بتوان مواردی را نادیده گرفت اما در بحث ساخت و ساز بایستی رفتار و برخورد مهندسان اغماض نکنند، یادآور شد: با اینکه نظام مهندسی در کشور کم کم جان می گیرد ولی به اعتقاد بنده برخی ها حتی تحمل نظام مهندسی و نظارت بر نحوه احداث ساختمان را هم ندارند و گاهاً تفکرات مهندسان را مانعی بزرگ می بینند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد

شایسته مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در گلخانه‌های استان گفت: این میزان گل پارسال از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه‌های استان برداشت شده است.  

او با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل‌های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند.  

شایسته بیان کرد: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.  

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: ارقام موجود گل رز، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)