Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@10:45:43 GMT

شهادت صفتی از حیات طیبه و معقول انسان است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۹۶۷

شهادت صفتی از حیات طیبه و معقول انسان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان شهادت را صفتی دانست که از حیات طیبه و معقول انسان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمدالله منظری‌ توکلی در دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان که با حضور علیرضا منظری توکلی معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام علیدادی ‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، پورابراهیم رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد با بیان اینکه شهادت مرگی انتخابی است و انسان‌ها به سوی او می‌روند، اظهار کرد: «شهادت نوع خاصی از مرگ نیست بلکه از اوصاف طیبه و معقول انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان با توجه به اینکه شهدا بر اساس آیه قرآن زنده هستند و نزد پرودگار خود روزی می‌خورند، افزود: «ماده اصلی شهادت، حضور در محضر خداوند است و شهید به وجه‌الله نظر می‌کند؛ شهید زیباترین زخم بر پیکر هستی و زیباترین غزلی است که از لب سرخ شهادت می‌طراود و ما هرچه داریم از شهدا است.»

وی با بیان اینکه امشب دومین کنگره 140 دانشجوی شهید استان کرمان برگزار می‌شود که یکی از این شهیدان از شهدای مدافع حرم است، شهدا را بهترین الگوی دانشجویان دانست.

منظری توکلی برگزاری 15 جام ورزشی ویژه شهدای دانشجو، دیدار با خانواده این شهدا، برگزاری جشنواره ققنوس و... را از برنامه‌های این کنگره خواند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم، اتفافات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: زودتر از آن که فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن عملیاتی انجام شد و دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، گفت: اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

نادرالاصلی با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید، امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا مردم که به‌عنوان صاحب و ارباب ما هستند دیده شوند، ادامه داد: این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زد، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، گفت: به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم وظیفه سختی داریم، خداوند به شما مدال افتخار داده است و حتماً رضایت خدا را به همراه دارد، اما باید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 747909

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود