Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:08:50 GMT

برای کسب عنوان قهرمانی به پاکستان می رویم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۸۱۲۵

برای کسب عنوان قهرمانی به پاکستان می رویم

تبریز - سرمربی تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز گفت: با هدف کسب عنوان قهرمانی راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا می شویم.

مجید بهرامی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز در رقابت های جام باشگاه های آسیا، اظهار کرد: این مسابقات از امروز ششم اسفند به مدت یک هفته در شهر لاهور پاکستان برگزار می شود و طی آن شهرداری تبریز به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان حاضر در تیم شهرداری تبریز، ملی پوشان کبدی کشورمان هستند که به همراه تیم ملی در رقابت های مختلف آسیایی و جهانی مقام های خوبی کسب کرده اند و حالا در قالب تیم شهرداری تبریز در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور دارند.

بهرامی عنوان کرد: کبدی ایران که اغلب بازیکنان آن را نفرات تبریزی تشکیل می دهند، تاکنون یک عنوان دومی و یک عنوان سومی در شش دوره حضور خود در رقابت های قهرمانی آسیا و یک مقام سومی و یک مقام چهارمی در چهار دوره حضور خود در مسابقات جهانی کسب کرده است و در دو دوره پیشین جام باشگاه های آسیا در امارات و پاکستان، یک عنوان دومی و یک مقام سومی از آن خود کرده است و اکنون تیم شهرداری تبریز به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی این رقابت ها است.

وی در پایان با بیان اینکه شانس قهرمانی تیم شهرداری تبریز در این مسابقات زیاد است، گفت: شهرداری تبریز برای تیم سرکل کبدی اعزامی به مسابقات جام باشگاه های آسیا سنگ تمام گذاشته و بنده از رحیمی مدیرعامل و  عبدی قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تبریز بابت حمایت هایشان تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانیم با کسب عنوانی شایسته پاسخ خوبی به این حمایت ها بدهیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند