Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند، گفت: زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر فرعی زوج 9 دی و بلوار همت مهرشهر با مساحت 32 هزار متر مربع انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی عدل معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند، در جمع خبرنگاران، گفت: زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر فرعی زوج 9 دی و بلوار همت مهرشهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در عبور و مرور شهروندان و هدایت آبهای سطحی عنوان کرد.

 

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت:  در این خصوص 32 هزار متر مربع آسفالت سازی با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون ریال انجام شد.

 

عدل یادآور شد: در صورت نصب انشعابات فاضلاب، شهرداری بیرجند آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به آسفالت تمامی معابر 9 دی، شرافت و اجتهاد اقدام کند.

 

وی همچنین از بازسازی و زیبا سازی آیلند بلوار غفاری با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و زیباسازی فضاهای شهری خبر داد.

 

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند با اشاره به روکش آسفالت این خیابان، حجم عملیات اجرایی را به طول یک هزار و100 متر و عرض 1/40 متر اعلام کرد.

 

عدل افزود: برای روکش آسفالت این خیابان 3 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار نیاز است که یک میلیارد و 170 میلیون ریال برای احداث آیلند در فاز یک خواهد بود.

 

وی بیان کرد: این پروژه از 25 بهمن ماه آغاز شده و تا 15 اسفند ماه سال جاری پایان می یابد که پیمانکار اجرایی آن هم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری است.

 

انتهای پیام/7

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

مجید احمدی مسئول پخش آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: برای تسهیل تردد شهروندان در آرامستان بهشت رحمت آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر این آرامستان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

وی افزود: بر همین اساس با استفاده از چهار هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در ۱۱ روز معابر آرامستان آسفالت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود