Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکترمجتبی بابایی همراه با دکتر مفتح نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و ملاقات کردند.

در این جلسه ابتدا دکتر مفتح در مورد وضعیت آموزش عالی در شهرستان و به ویژه جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به عنوان با سابقه ترین واحد استان توضیحاتی ارائه نمود و ضمن ارزیابی مثبت از اقدامات صورت گرفته در واحد تویسرکان، به چالش های پیش روی واحد اشاره کرد و بیان داشت: ضروری است که از این واحد حمایت جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه دکتر بابایی ضمن ارائه گزارش جامعی از وضعیت فعلی واحد و روندی که در چند سال اخیر داشته است درخواست نمود با توجه به کاهش تعداد دانشجو و در نتیجه کاهش درآمد واحد، پیشنهادات واحد در جهت برون رفت از شرایط فعلی و حرکت به سمت وضعیت مطلوب مورد عنایت ویژه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

در پایان این دیدار دکتر بابایی از حمایت ها و پیگیری های مستمر دکتر مفتح برای حل مسائل و مشکلات واحد و اقدامات وی در خصوص دریافت اعتبار برای کف پوش سالن ورزشی و دریافت کمک برای دانشجویان بی بضاعت و همچنین دانشجویان زلزله زده استان کرمانشاه از محل صندوق رفاه وزارت علوم، تقدیر و تشکر نمود.

دیدار رئیس واحد تویسرکان با دکتر رهبر ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود