Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر گفت: مجوزهای لازم در خصوص واگذاری زمین معوض به کسانی که مشکل دارند صادر شده است که این کاری به زودی انجام خواهد شد تا مشکل مردم در این زمینه مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار اشکذر نیز در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان مهمترین مشکل حوزه شهرسازی شهرستان اشکذر را شکستگی های متعدد و تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی 130 واحدی مسکن مهر اشکذر عنوان کرد و خواستار پیگیری ویژه مسئولان استان در این زمینه شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد  هدف از برگزاری این نشست را پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان اشکذر در حوزه های مرتبط با اداره راه و شهرسازی عنوان کرد.

وی به مصوب شدن احداث آزاد راه نطنز – یزد - انار خبر داد و خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت احداث آین آزاد راه مشخص شده و به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد ضمن اینکه با توجه به عبور بخشی عمده ای از این آزاد راه از شهرستان اشکذر در مجاورت جاده سنتو از محل مورد نظر بازدید و مسائل و مشکلات در رابطه با این موضوع هم بررسی شد.

پیگیری طرح جامع شهر اشکذر و واگذاری زمین معوض به شهرداری در قالب سهم هایی که برای توسعه و عمران شهری دارد از موارد دیگری بود که مدیرکل راه و شهرسازی مطرح و در خصوص پیگیری آنها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ی

تخریب برخی از منازل  منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر پیگیری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران