Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رهنمای‌توحیدی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در مراسم بهره‌برداری از مرکز امداد مکانیزه گاز شبستر گفت: هم اکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۳درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در مجموع هم اکنون ۹۸درصد خانوارهای شهری و روستایی استان که شامل یک میلیون و 500 هزار خانوار از گاز بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۳درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند و در مجموع هم اکنون ۹۸درصد خانوارهای شهری و روستایی استان که شامل یک میلیون و 500 هزار خانوار از گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: : ما با گذر از ۵۰ ساله اول خدمات گاز که به ایجاد و توسعه شبکه گاز صرف شد در ۵۰ ساله دوم در امر گازرسانی به خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می‌پردازیم.

حسن مستفید فرماندار شبستر نیز گفت: با ورود به چهلمین سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در امر کیفیت خدمات رسانی به مردم و آنچه در خور مردم نظام ماست تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: با وجود بهره‌مندی شهروندان از نعمت گاز باید در استفاده از انرژی های پاک و خورشیدی توجه شده تا انرژی های لازم برای نسل های آینده نیز ذخیره گردد.

در بهره برداری از مرکز امداد مکانیزه و گاز شهرستان شبستر نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اداره گاز را تنها اداره‌ای در بین ادارات گاز استان نام برد که کمترین پرونده قضایی در مراجع دارد، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات گاز شهرستان با نگاه سیستماتیک کنترل و سرعت عمل در کمترین زمان موجب شده که اداره گاز شهرستان شبستر دارای کمترین پرونده قضایی باشد.

معصومه آقاپور علیشاهی با تاکید بر تسریع در گازرسانی به شش روستای باقیمانده شهرستان تصریح کرد: انشالله در سال آینده با بهره‌برداری از گازرسانی به این 6 روستا شهرستان شبستر رتبه اول استان را به عنوان شهرستان سبز کسب خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تقدیراز زحمت کشان مجموعه شرکت گاز در امر گاز رسانی به پلیس راه کوزه‌کنان و کوره‌های آجر پزی علی بیگلو خاطر نشان کرد: در بودجه سال ۹۷ در بخش درآمدی یک ردیف ایجاد شده تا از درآمد 14.5 درصدی بدهی پیمانکاران از این محل پرداخت شود تا مشکلات ناشی از بدهی به آنان مرتفع گردد.

آقاپور علیشاهی در بخشی از سخنان خود مردم را ولی نعمت مسئولان برشمرد و اضافه کرد: ما باید قدردان مردم باشیم و ضمن ارتباط بیشتر با آنان مشتری مداری در ارائه خدمات و در کمترین زمان مدت پاسخگوی نیازهای آنان باشیم.

وی ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تصویب طرحی برای بیمه حوادث منازل، ناشی از صدمات گاز از مدیرعامل گاز استان خواست تا ضمن درخواست برای ارائه طرحی برای بیمه حوادث ناشی از صدمات گازرسانی ارائه تا ضمن پرداخت بیمه به حادثه دیدگان از حجم پرونده های قضایی در این باره کاسته شود.

آقاپور از رسانه‌ها که قدم به قدم در کنار مسئولان و مردم دستاوردهای خدمات رسانی را اطلاع رسانی می کنند تقدیر کرد و اظهار داشت : بنا به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مسئولان در اطلاع‌رسانی کافی در خصوص خدمات رسانی به مردم کم کار کرده اند که لازم است خدمات انجام گرفته در موعد مقرر و در اسرع وقت اطلاع رسانی گردد.

 

انتهای پیام/ش

دسترسی 98 درصد خانوارهای شهری و روستایی آذربایجان‌شرقی به شبکه گازرسانی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۰۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، علی‌ ضامن صالحی‌فرد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

وی افزود: سلامت خانواده و جوانی جمعیت، دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه، برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.

علی‌ضامن صالحی‌فرد در راستای تشریح اقدامات مثبت در حوزه بهداشت و درمان این استان، اظهار کرد: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده، از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری از افزایش یک درصدی موالید در استان، طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان، در سال جاری، با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال، ارزیابی در این خصوص انجام شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی، دسترسی دارند و در سال جاری، هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان، پیش‌بینی شده است.

صالحی‌فرد با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان، طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش، بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون، شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها، کمک‌کننده بوده است.

خبرنگار: زهرا خدابنده

انتهای پیام/

کد خبر: 1228248 برچسب‌ها مدافعان سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کادر درمان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت