Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از اعطای بیش از دوازده میلیارد ریال وام دانشجویی در نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش آنا،‌ دکتر وحید چناری در این باره اظهار کرد: «در نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶، بیش از دوازده میلیارد ریال وام دانشجویی به بیش از ۱۰۷۰ دانشجوی متقاضی دریافت وام تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: «صندوق رفاه دانشجویی واحد شوشتر برحسب مقررات و آئین‌نامه‌های مربوطه، وام شهریه با بازپرداخت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به تعداد ۱۰۷۰ فقره پرداخت کرده است.»

عضو هیات علمی واحد شوشتر خاطرنشان کرد: «وام وزارت علوم جذب شده در نیمسال اول تحصیلی نیز که مبلغ آن یک میلیارد و ششصدو سی و هفت میلیون ریال بوده به‌طور ۱۰۰ درصد جذب و مبلغ کامل آن از وزارت دریافت شده و به حساب دانشجویان واریز شده است، در خصوص پرداخت این وام در نیمسال دوم تحصیلی هم اعلام شده که مراحل ثبت نام دانشجویان انجام و به محض تخصیص اعتبار از سوی وزارت علوم جذب ۱۰۰ درصدی خواهد شد.»

چناری افزود: «هر دانشجو می‌تواند با پرداخت به موقع اقساط وام، بدون محدودیت از وام شهریه دانشجویی به میزان پنجاه تا شصت درصد شهریه ترم جاری در هر ترم استفاده کند و این پرداخت موقع می‌تواند زمینه ارائه خدمات بهتر و موثرتری به سایر دانشجویان را فراهم آورد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد