Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:26:38 GMT

جام جهانی 2018 را در مهمانی فوتبال ببینید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۷۱۹۰

«مهمانی فوتبال» کاری مشترک از پیمان یوسفی و مزدک میرزایی است که یوسفی در توضیح این مستند گفت: «مهمانی فوتبال» با رویکرد اطلاع رسانی و ارتقای دانش ورزشی مخاطبان بویژه علاقه مندان رشته ورزشی فوتبال از برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 است که در 4 قسمت تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: محتوای این مستند درباره کشور میزبان برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه و شهرهای میزبان تیم ملی فوتبال ایران (سن پترزبورگ – کازان- سارانسک) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی توضیح داد: در این مستند من و مزدک میرزایی مقابل دوربین گرفته ایم و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان به معرفی کشور میزبان، بررسی ظرفیت ها و امکانات ورزشی، نگاهی به فرهنگ و آداب و رسوم و..... کشور روسیه پرداخته ایم. در این مستند گپ و گفتی نیز با شهروندان بومی و ایرانی های ساکن در این کشور پیرامون برگزاری مسابقات جام جهانی انجام شده است.

یوسفی اضافه کرد: این مستند پیش درآمدی به برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان است که سعی کردیم از نگاه دوربین اطلاعات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال 2018 را از مرحله قرعه کشی تا برگزاری مسابقات با جزئیات کامل در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

مستند مهمانی فوتبال کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از 8 تا 11 اسفندماه هر شب ساعت 22 بر روی آنتن می رود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر