Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@14:09:36 GMT

رویدادهای خبری 9 اسفند درمازندران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۳۹۹۹۱

رویدادهای خبری 9 اسفند درمازندران

*معارفه مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری مازندران ساعت 8 در استانداری مازندران
*اجلاسیه ائمه جمعه استان مازندران ساعت 8 به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران .بابلسر پردیس دانشگاه مجتمع شهید عظیمی *نشست شورای اداری شهرستان نکا ساعت 12 و 30 دقیقه فرمانداری
*بازدید استاندارمازندران به همراه رئیس جهاد دانشگاهی ساعت 8 از طر ح های جهاد دانشگاهی این استان
*انتخابات انجمن جراحان مغز و اعصاب منطقه درمان قطب 1 کشور با مشارکت جراحان مغز و اعصاب برجسته علمی از دانشگاه های پزشکی ساعت 10 و 30 دقیقه در بیمارستان شفای ساری
*آئین گشایش اتاق مانورترینگ پایش تصویری شهر محمود آباد ساعت 13 شهرداری این شهر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*نشست ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر شهرستان بهشهر ساعت 8 فرمانداری
*جشنواره غذا و بازار چه خیریه بوی عیدی ساعت 8 پارک روشن قارن ساری
*نشست شورای حل اختلاف شهرستان جویبار ساعت 8 و 30 دقیقه فرمانداری
*نشست کارگروه طلاق ساعت 10 فرمانداری جویبار
*نشست کارگروه اشتغال ساعت 12 و 30 دقیقه فرماندرای جویبار
خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33301412 – 33322913 – 33322914 – 33322934 – 33322918 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33322908 ارسال کنند .
همچنین همکاران ما در دفتر نوشهر نیز با شماره تلفن 52324680 و تلفکس 52324920 و 52329520 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
کانال خبری ایرنای مازندران به آدرس انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۳۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم