Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از رقابت سه هزار و ٧٤٧ نفر در شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمدرضا سوقندی امروز(9 اسفند) گفت: یک هزار و ٩٥ نفر از آقایان ودوهزارو652 نفر از استان سمنان فردا (10اسفند) در شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با هم رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه داوطلبان بالای ١٣ سال در گروه حفظ قرآن آزمون آنها ساعت ٨:٣٠ تا ٩:٤٥ و گروههای ترجمه، مقاهیم و معارف اهل بیت (علیه السلام) از ساعت ١٠:٤٥ تا ١١:٤٥ دهم اسفند آزمون آنها برگزار می شودیادآور شد: آزمون الکترونیکی قرآن و عترت نیز ١٢ اسفند از ساعت ٨ صبح تا ٢٠ همان روز در هشت شهر این استان به صورت جداگانه انجام می شود.

 

به گفته  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نتایج آزمون ظرف دو تا سه روز پس از برگزاری آن از طریق سامانه مربوطه اعلام می شود.

 

سوقندی  تصریح کرد: رشته حفظ سوره های واقعه و ملک با ٧٣٩ نفر ، جزء ٣٠ قرآن کریم با ٦٨٢ نفر و رشته الکترونیکی درک معنا با ٣٤٣ نفر بیشترین شرکت کننده را در بین رشته های مختلف این آزمون به خود اختصاص داده اند.

 

وی با بیان اینکه ١١٠ نفر عوامل اجرایی در برگزاری اژمون قرآن و عترت در استان سمنان فعالیت می کنند اضافه کرد: این ٨٠ نفراز این عوامل به عنوان مراقب و بقیه اجرایی هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه سمنان در بین استان های کشور با توجه به سرانه جمعیت در ردیف پنجم قرار دارد اظهارداشت:  شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir و بخش مربوطه کارت خود را دریافت کنند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان