Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان درهمایش نقش علما و روحانیون در وحدت اسلامی که امروز با حضور مشاور نخست وزیر عراق و جمعی از علما و روحانیون استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان در مرکز بزرگ اسلامی سنندج درحال برگزاری است،گفت:در این همایش نقش مهم علما و روحانیون در وحدت اسلامی مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مقام معظم رهبری به عنوان منادی وحدت در جهان اسلام نام برد و گفت: بحث وحدت از مباحث مهم و عقلانی است که باید همواره مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی بیان کرد: روحانیون منادیان و پرچم‌داران وحدت در جهان هستند و باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه وحدت و تبیین نقش این مهم بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن به اهمیت وحدت در آیات متعدد اشاره فرموده است، گفت: برگزاری این همایش‌ها در راستای توسعه وحدت از مباحثی است که خداوند در آیات قرآن انسان‌ها را به آن توجه می‌دهد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، خداوند تفرقه را نمی‌پسندند و همه باید به ریسمان الهی چنگ زده و از تفرقه دوری کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: توصیه به وحدت و ایجاد بسترهای لازم برای یادآوری این مسئله مهم از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به صورت ویژه در جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد.

وی اطاعت خدا و رسول خدا را وظیفه ملت‌های مسلمان دانست و گفت: خداوند و رسول خدا مسلمانان را به وحدت دعوت می‌کنند و ما باید از این دستورات پیروی کنیم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه دشمنان اسلام در مسیر تفرقه‌افکنی هزینه‌های زیادی می‌کنند، گفت: امروز دشمنان برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام دست به هر کاری می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: فتوایی که رهبر انقلاب اسلامی در زمینه حرام بودن توهین به مقدسات جهان اسلامی صادرکردموجب نزدیکی واتحاد مسلمانان شد.

حسینی‌شاهرودی درپایان با بیان اینکه علما نقش مهمی در تبیین مسئله وحدت دارند، گفت: باید از ظرفیت روحانیون در این راستا بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام/م

بحث وحدت از مباحث مهم و عقلانی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند