Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بابلسر به خاطر اتفاقات پیش آمده از هواداران استقلال معذرت خواهی کرد.

طرفداری- سید مرتضی شفیعی، شهردار بابلسر در آستانه دربی برای استقلالی ها کری خوانده بود.

در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده، وی آرزو کرد که سرخپوشان با پیروزی در دربی قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرند. وی همچنین مصدومیت پادوانی را دست مایه شوخی قرار داد که این شوخیِ سید مرتضی شفیعی، شهردار بابلسر، مورد غضب و ناراحتی هواداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به غیر از هواداران استقلال، مسئولان و بازیکنان این تیم هم نسبت به اظهارات او واکنش شدیدی نشان دادند و معتقد بودند که با او باید برخورد شود و باید از سمتش برکنار شود.

پس از این جنجال ها پیش آمده، شهردار بابلسر ویدویی را منتشر کرد و اظهار داشت که قصد او بی احترامی نبوده است. وی عنوان کرد قصدش شوخی و عوض شدی فضای جلسه بود. شفیعی در پایان گفت اگر اظهارات او باعث ناراحتی هواداران استقلال شده، از آن ها معذرت خواهی می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها در شرایطی مقابل فولاد صف‌آرایی خواهند کرد که در خط هافبک خود با کمبود بازیکن مواجه هستند. مصدومیت مهدی مهدی‌پور و دوری او از فوتبال به اندازه زیادی استقلالی‌ها را به مشکل انداخته بود و حالا در بازی گذشته این تیم روزبه چشمی هم کارت زرد دریافت کرد تا دیدار بعدی تیمش را از دست بدهد.

علاوه بر غیبت مهدی‌پور و چشمی در بازی آینده مقابل فولاد، هواداران استقلال بابت وضعیت امید حامدی‌فر هم نگرانی‌هایی دارند. حامدی‌فر به خاطر درگیری با مهرداد رضایی هافبک ذوب‌آهن بعد از سوت پایان مسابقه به کمیته انضباطی احضار شده و نگرانی های زیادی درباره محرومیت این هافبک جوان وجود دارد.

اگر کمیته انضباطی رای به محرومیت حامدی‌فر بدهد، خط هافبک استقلال نسبت به بازی های گذشته بازهم خالی‌تر می‌شود. آنوقت فقط زبیر نیک‌نفس به عنوان هافبک تخصصی در اختیار نکونام است و نقش او بیشتر به چشم می‌آید.

نیک‌نفس که در نیم فصل اخباری درباره جدایی اش هم وجود داشت، حالا به چهره ویژه خط هافبک استقلال تبدیل شده و جواد نکونام دلخوش به عملکرد خوب او در بازی های آینده و در مسیر قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • دلخوشی نکونام به بازیکنی که قرار نبود بماند!
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • بنرزنی زنان استقلالی در استادیوم؛ تقلب از روی دست خارجی‌ها! | تصویر
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد