Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "محمد شرفی" در دیدار با خانواده‌های شهدای امنیت (عرصه نظم و امنیت) در حادثه خیابان پاسداران، ضمن ابلاغ سلام سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی به خانواده این شهیدان، اظهار کرد: این فرزندان رشید ملت ایران، در حادثه اخیر با گذشت و مدارا به خاطیان فرصت دادند تا به راه راست برگردند و با این کار، رأفت و مهر نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همگان روشن شد، قلب سیاه چنین گمراهان از روشنایی بسیار دور بود و این آشوبگران به جای پشیمانی و دست کشیدن از اعمال زشت خود، از فرصتی که نیروی انتظامی با گذشت در اختیار آنها گذاشته بود برای مقاصد پلید خود بهره‌برداری و خون پاک این شهیدان برومند را بر زمین جاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: این شهیدان عزیز ارزش و جایگاه والایی نزد ما دارند و به همین دلیل مجموعه پلیس با تمام قدرت و توان خود در خدمت خانواده‌های این بزرگواران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خون ارزشمند این شهیدان برکات بسیاری برای نظام، کشور و پلیس داشت و امروز به دلیل شهادت این جوانان است که شاهد حمایت روزافزون و بیش از پیش مردم ایران از نیروی انتظامی هستیم، چراکه پس از مشاهده آنچه رخ داد همگان متوجه شدند که پلیس تا چه اندازه به امنیت، سلامتی و آرامش مردم اهمیت می‌دهد و حتی برای گمراه‌ترین افراد نیز حقوقی را قائل است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه شهیدان نیروی انتظامی در این جریان به پیشوای خود اباعبدالله‌الحسین(ع) اقتدا کرده‌اند، اظهار کرد: با حلم و بردباری با دشمنان رفتار کردن یکی از دلایل صعود ایشان به چنین درجه رفیع و پیروی از شهید کربلا بوده است، زیرا شهادت؛ سعادت عظمایی است که خداوند بزرگ هر کسی را شایسته آن نمی داند و تنها مخلص‌ترین بندگان پرودگار به چنین درجه‌ رفیعی می‌رسند.

سردار شرفی در پایان با تسلی دادن به خانواده شهیدان خیابان پاسداران بار دیگر تاکید کرد: گمان نکنید که خون این بزرگواران پایمال شده است، بلکه آنها افتخار نظام و نیروی انتظامی و الگوی تمام جوانان دیگر هستند و یاد و مرام و راه ایشان در همیشه تاریخ زنده خواهد ماند، همچنین بدون تردید عاملان این حرکت جانگداز به زودی زود به سزای اعمال خود خواهند رسید.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم