Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، فیلمبرداری «کاتیوشا» که چندی پیش در مشکین دشت استان البرز آغاز شده بود، این روزها در لوکیشن‌های مختلفی در تهران از جمله قطعه شهدای بهشت زهرا، خیابان جیحون و... ادامه دارد و تاکنون تمامی بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند.

«کاتیوشا» یک اثر پربازیگر است که فیلمنامه آن را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، خشایار راد، بیژن بنفشه‌خواه، امید منصورفلاح، میترا دهقانی، مریم سعیدی، المیرا صادق‌پور و رادمهر روحانی مقدم (بازیگر کودک) بازیگران «کاتیوشا» هستند.

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی».



برخی از عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده فیلمنامه: علی عطشانی، مهدی علی میرزایی، نویسنده نسخه نهایی: کریم خودسیانی، دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، مدیر تولید: علیرضا یگانگی، برنامه‌ریز: عاطفه باقری، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، تامین پوشاک بازیگران: پیام حمزه‌زاده (پوشاک PH)، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، موسیقی متن: مهدی کلانتری، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سینا بیگی، محمد تیموری، سید امین شجاعی، جانشین تهیه‌کننده: احمد شیرازی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، سعید پاکستانی، پوریا ناصربخت، حسام آقا بابایی‌پور، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا.

503

کاتیوشا علی عطشانی فیلمبرداری فیلم خشایار راد بیژن بنفشه خواه مشاور رسانه ای بیتا هادی حجازی فر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۴۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی